Sorges....... 37 kilometer!

15 augustus 2016 - Sorges, Frankrijk

Ja je loopt wel eens een stukje, zelfs zonder een snelle Jelle! Had geen brood bij me en zelfs de Carrefour en de Lidl waren dicht. Er moet iets aan de hand zijn! Inderdaad: Maria Hemelvaart....... Zondag in Frankrijk! Zelfs hotels en restaurants zijn gesloten....... Maar niet de kerk, ga eerst maar eens een kaars aansteken! Zie foto's en wat mooi een vrouw die in de kerk prachtig blokfluit speelde voor Maria, speciaal moment weer. Bedankt Jacobus.

Wilde vandaag 22 kilometer lopen, maar dat is een vrouwengang.... Dus op naar Négrondes.... 31 kilometer en niet zo warm, daar kwam ik achter. Officiële zondag dus nog geen fles water te koop! Man wat een martelgang was dit vandaag. En ook nog eens onverwacht 33 graden +.

In Négrondes geen slaapplaats te vinden dus gebeld net een zeer aardige vrouw in Sorges (Nederlandse), ja hoor hier is plaats. Dus maar aangelopen. Terug op de route, maar we gaan nooit terug uit lopen! Hupsakee weer 5,8 kilometer op de teller en geen water meer...... Gelukkig mijn waterzak bij mensen met een zwembad kunnen vullen, ja die hebben water zat. Wat was ik blij met 2 liter koud water, daar kan soms geen Leffe tegenop!

Morgen naar Peregeux, dagje gewonnen vandaag.

Warme avond hier......... Lfs. Bert

1. Hennie:
    16 augustus 2016
    Pppfffff.........heftig!! Maar weer 37 km erbij........trots op je.
  2. Ria:
    16 augustus 2016
    Ja, idd heftig, let je wel op jezelf ? Je moet wel gezond aankomen in Santiago.
  3. Bert:
    16 augustus 2016
    Vandaag maar 22 gelopen! Was ook genoeg in 35 graden!
  4. Annie de Groot:
    16 augustus 2016
    Veel blijven drinken Bert, en morgen weer beter