Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
872

Over mij

Geboren en inmiddels weer wonend in het mooie Kerkdriel aan de Maas en in het dagelijks leven mede-eigenaar van kinderdagverblijf de Vlieger in Schijndel. Heb twee kinderen; zoon Jan (1986) en dochter Corné (1989).

Over mijn reis

Heb de "stoute Lowa schoenen" maar aangetrokken en mezelf beloofd om voor mijn 60ste verjaardag naar Santiago de Compostela te gaan lopen vanuit 's-Hertogenbosch. Een tocht van 2600 kilometer welke ik ga proberen in één keer uit te lopen van 26 juni 2016 tot ongeveer 10 oktober 2016. Op 31-12-2016 word ik 60 jaar dus nu kan het nog!

Bezochte landen

Ik heb 52 landen (21%) bezocht:

Bahama's, Barbados, België, Belize, Bolivia, Brazilië, China, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Egypte, Finland, Frankrijk, Frans-Polynesië, Gambia, Gibraltar, Griekenland, Indonesië, Iran, Israël, Italië, Jamaica, Jordanië, Kaapverdië, Lesotho, Luxemburg, Malta, Martinique, Mexico, Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Peru, Portugal, Puerto Rico, Saint Kitts en Nevis, Saint Lucia, Singapore, Spanje, Swaziland, Taiwan, Thailand, Trinidad en Tobago, Tunesië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zwitserland.