30- 30+

14 augustus 2016 - La Coquille, Frankrijk

Na vanmorgen mijn gite schoon te hebben opgeleverd, zeer vroeg op stap ivm het warme weer. Om 8.00 uur liep ik het nog slapende Flavignac uit. Alleen de bakker was al aan het werk. Sleutel afgegeven op de pastorie, geen brievenbus maar de deur was gewoon open. Zo gaat dat hier.......

Snel op pad want vandaag 30- (29,5) kilometers en 30+ (34 graden) temperatuur! Weer een lange eenzame tocht, zucht. Maar om 1 uur had ik bijna 25 kilometer op de teller dus kon ik wat gas terugnemen.
Bij een bakker langs de weg 1 aardbeien gebakje op en 2 Oranginas. Wat een hitte, maar niet zo als gisteren.
Mijn schoenen en voeten doen het goed. Minder last van pijn nu, hopelijk gaat het zich beetje bij beetje verbeteren zo.

Nu in La Couquille (Dodorgne), dorpje en eindpunt route 2 op weg naar St. Pied de Port. Morgen richting Perigieux en ben dan bijna halverwege mijn route. Dat gaat met 1275 kilometer op de teller morgen of overmorgen gebeuren. Weer een mijlpaal in het vooruitzicht.

Vanmiddag maar genieten van het mooie weer hier. Morgen word het bewolkt en wat minder warm. En in Nederland wordt het weer beter!

Bert.

1. Pascalle: