Pelgrims op de route

28 juli 2016 - Prémery, Frankrijk

Wat ik in de eerste maand nog bijna niet heb meegemaakt, gebeurde gisteren en vandaag. Bij het begin van mijn maand 2, pelgrims on the road, zowaar 6, waarvan 4 Nederlanders. Op weg naar het volgend dorp op een korte route tussen de weilanden door.

Vandaag liep ik zoals gisteren samen met de Franse Alice en de rest volgde op eigen tempo. Tussen de middag gewacht tot alles weer compleet was. En op naar Premery. Vlak voor dat dorp ging ieder weer zijn eigen weg. Dus alleen weer de laatste 2 kilometer gelopen. Ja zo heeft Jacobus het blijkbaar bedoeld!

Net even in het dorp geweest voor wat boodschappen, alles gesloten of te huur! Dus morgen bij de bakker maar wat brood scoren. Wat 'n land is dit....... Kan gelukkig hier mee eten straks. Rijst? Macaroni? Zie het wel.

Morgen naar Nevers, 34 kilometer lopen. Stad met een mooie kathedraal. We gaan het zien. De rest loopt kortere routes, dus dat wordt nog even zwaaien en houdoe roepen.
Heb er zin in de tweede 30% van mijn avontuur is begonnen. A demain!

Bert.

1. Hennie:
    28 juli 2016
    Zoals verwacht dus Bert, vanaf nu meer pelgrims op de route. Heel fijn voor je.
  2. Gabie:
    28 juli 2016
    Idd heel fijn dat je nu wat meer pelgrims tegenkomt! Het lijkt me anders zo eenzaam, maar dat schijnt bij een pelgrim te horen...
    Geniet nog steeds van je verhalen, ga zo door!!
  3. Annie de Groot:
    29 juli 2016
    Leuk dat je meer aanspraak hebt, alleen het eten is nog niet geweldig. Loop ze.