Le Chemin en verder....

27 juli 2016 - Saint-Révérien, Frankrijk

Gisteravond aangekomen bij een Nederlands echtpaar welk een hostel heeft in Le Chemin. Mooie tuin en samen gegeten. 4 Medewerkers, twee Oost Duitse vrouwen van duidelijk vóór de muur, Alice uit Frankrijk en ik. Vanmorgen iedereen weer op pad en ik loop 10 kilometer op met Alice (26 jaar). Zij doet ivm blessure een korte route van 10 km. De Duitse vrouwen zijn al gelijk onzichtbaar, ik vermoed return to sender! Niet meer gezien vandaag.

Maar het Franse meisje loopt met mij mee. 30 Kilometer besluit ze later! Chapeau. Hele leuke dag gehad samen in het sterk glooiende landschap met koeien en ezels. We hebben Frans en Nederlands door elkaar gebrabbeld top! Goed gedaan Alice (foto).

Nu in een oud PTT gebouw met Nederlandse en Belgische mensen in Saint Severin. Echt een refugee. Een soort ouwe legerkantine lijkt het op. Of ik dit echt leuk vind? Daar ga ik nog eens goed over nadenken. Wel een paar leuke mensen in dit gezelschap.

Morgen korte route van 17 kilometer. Denk dat ik maar ga hinkelen. Overmorgen naar Nevers, weer een grote stad.

A demain!