Vezelay adieu!

26 juli 2016 - Anthien, Frankrijk

Na de uitzonderlijk mooie kathedraal van Vezelay en een geweldige ontvangst door Hennie en Guido aldaar, was het vandaag toch weer tijd voor afscheid. Twee hele leuke dagen samen doorgebracht (zie foto's) en genoten van deze bijzondere stad met relikwiëen van Maria Magdalena.
Afscheid met toch weer met een traantje, want weer ga je alleen verder een nieuw avontuur beleven. Hennie en Guido bedankt voor de goede zorgen.

Tussendoor nog even op radio 5 Goudmijn geweest. Hierbij het fragmentje met Stefan Stasse, wordt ook weer vervolgd:

Het begin van de route naar St. Pied de Port aan de voet van de Pyreneëen. Een lange (933 Km.) en hopelijk mooie tocht met wat meer mensen op de route dan afgelopen weken. Want die waren echt leeg!
Vandaag ben ik Le Chemin en lig voor het eerst op een slaapzaal. Er zijn nog twee andere gasten. Een meisje uit Frankrijk en ????? Er staat een tas, maar niemend weet wie daar bijhoort. We gaan het zien bij het gezamelijke eten vanavond.

Vandaag wat venijnige klimmen heuvel op en in het warme weer was dat niet makkelijk. Morgen naar Guipy. Meld me dan weer.

1. Corne:
    27 juli 2016
    Leuk dat ze langs zijn gekomen :)
    Zal je wel weer even goed doen. Je mag trots op jezelf zijn.
    Er zijn natuurlijk minder leuke dingen, maar dat wisten we van te voren dat het niet makkelijk zal gaan worden zowel fysiek dan mentaal.
    Maar daar deed je het ook wel voor.
    Komt allemaal goed. Ik zeg GAS erop en genieten!
    Liefss
  2. Helma:
    27 juli 2016
    Hoi Bert
    Wat ontzettend leuk dat er familieleden zijn die jou opzoeken
    ik denk dat dit toch weer wat extra kracht geeft om het vol te houden.
    Ik realiseer me dat je toch enorm op jezelf bent aangewezen maar dat maakt ook dat het een bijzonder prestatie is. Dus ga ervoor, je bent een bikkel!