Kermis in Frankrijk

11 juli 2016 - Warmeriville, Frankrijk

Zowaar kermis in Porcien. En met live muziek, zoals vroeger bij Brent Piels op Drielse kermis. Ook het personeel in de lokale tent waren vrijwilligers. Ja de tijd heeft hier 30 jaar stil gestaan. Erg? Nee, want iedereen had veel plezier.
Wat was het warm, zitten luisteren naar de big band in de schaduw.
Voetbal gekeken in de kroeg waar ik gratis mocht slapen. Het leuke in Frankrijk is dat iedereen die binnen komt je een hand geeft! En de meiden geven je een kus. Er zaten 35 mensen in het cafeetje, dus veel kussen en handen! En gratis friet en pizza's.
Voetbal was slecht en de Fransen hebben daar wel vrede mee.

Vanmorgen op weg naar Reims/Bazancourt. Na de hitte van gisteren een slopende dag voor mijn voeten. Landbouwgebied nu dus geen koeien meer. Graan, graan en nog eens graan. Aan het eind van de dag nog een hert/ree gespot! Zie foto.

Goed gegeten hier en nu uitrusten. Morgen 18 kilometer naar Reims en woensdag een Rustdag!!!! Ben er aan toe. Theo, Trudy en Bertus komen woensdag naar Reims. Verheug me enorm op hun gezelschap.

Bert.

1. Hennie:
    11 juli 2016
    Heel veel plezier in Reims. Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar het bezoek. We blijven toch gezelschap-leeuwen.
  2. Theo de leeuw:
    12 juli 2016