1000 Gehaald!

3 augustus 2016 - La Châtre, Frankrijk

Na een zware etappe gisteren, vandaag een zo nog zwaardere etappe. 32 Kilometer in de Franse hitte, dat tikt door! Fris op stap vanmorgen na een ontbijt van jam en brood en Cyriel had sterke koffie gezet! Voor de zekerheid maar een paracetamol genomen na de kwak/smak van gisteren. En het ging goed! Wat blaffende honden onderweg, maar die bijten niet. Lopend door een pottenbakkersgehucht met leuke ateliers (zie foto's) op weg naar Châteaumeillant.

Mooi dorpje. Heb daar met een Franse mevrouw gesproken (83) in de kerk die ook naar Santiago was gelopen in 2 etappes via Pamplona. Ze wenste me een buen Camino. Erg lief!

Ja en daar zijn Pascalle en Cyriel afgehaakt hoorde ik later via SMS. Toch te veel en te zwaar voor die ouwe man haha........ Alleen maar weer verder......... Zo regelt Jacobus dat.

Boven verwachting ging het lopen goed vandaag. Redelijk veel gerust, jawel jullie allen advies opgevolgd. En Marjo deze keer bedankt voor het kaarsje dat je voor mij hebt aangestoken, Top! Weer heel veel koeien en weilanden vandaag on route. Wordt voorspelbaar. Heb zin in Spanje!

Nog een mijlpaal. Heb de 1000 kilometer aangetikt vandaag. Zie de leuke Snoopy foto. Op naar de volgende 1000.

Groet vanuit een zonnig La Chatre, mooi stadje, Bert.

1. Rein en Annemie van Uden:
    3 augustus 2016
    Proficiat met het behalen van de eerste 1000 km.
    En veel succes en plezier met de volgende 1000 km alvast !!
    Bon Camino, Rein en Annemie
  2. Ria:
    Hoeraaaaaaaaa! Top Bert , wat een prestatie
    En nu weer verder hé, succes
  3. Annie de Groot:
    4 augustus 2016
    Proficiat jongen TOPPER op naar de volgende 1000. Succes.
  4. Helma:
    4 augustus 2016
    Proficiat Bert, grote klasse, heel veel kracht gewenst voor de volgende fase! Groeten van ons