Kwak, kwek en kwik

2 augustus 2016 - Le Châtelet, Frankrijk

Als je in dit lege land toch weer vanavond je lopers van gisteren tegenkomt is dat zeer plessant. En dan in een klein cafeetje Kwak op de tap...... Et voilla. Wordt het toch weer leuk.

Vanmorgen een slechte start. Ging zoals Tom de Moulain over de kop..... Kwak daar lag ik. Knie kapot en gat in mijn hoofd. Ach daar zit toch niet zoveel in...... Maar vandaag serieus gedacht aan opgeven. Jacobus heeft me op mijn donder gegeven. Cyriel deed het nog maar eens dunnetjes over straks. Morgen weer 31 Km. We gaan er voor.

Ga maar slapen want alles doet zeer. Bon Camino, bedankt Pascalle en Cyriel!! Tot morgen Bert.

1. Gerard en Marjo:
    2 augustus 2016
    Tijd om eens een kaarsje voor jou te branden Bert. Gaan we doen! Mooie tocht morgen!
  2. Paul en Geerke Walters:
    2 augustus 2016
    Kom op Bert, ff een tegenslag, maar laat de moed niet in je schoenen zakken!
  3. Theo de leeuw:
    3 augustus 2016
    Gewoon deurdoneren Bert, want truug lopen is onderhaand net zu wijt as gins goan. Hauw er de moed mar in.
    Groetjes Theo.
  4. Ria:
    3 augustus 2016
    Pfffft , ik snap dat je het wel eens HELEMAAL zat bent, maar bijna 1000 km. Wie doet jou dat na? ( Stijn misschien maar die is een stuk jonger)
    Hou vol, ik vind het super wat je doet en............op naar de volgende 1000 km. JE KUNT HET !
  5. Pascalle:
    3 augustus 2016
    Geblutst en wel zat je daar bij madammeke op de zetel...

je hebt ons laten zien wat doorzetten is. tja en nu zitten wij weer alleen in een verdomd leuk scoutinggebouw halfweg de 31 km. Maar jij bent 'aon de geng sjeng' en daar gaat het om. guts and glory remember! groetjes van kwik en kwek .
  6. Annie de Groot:
    3 augustus 2016
    Beterschap, kop op en blik vooruit op Santiago.Succes Bert.