Schoenen gekocht

12 augustus 2016 - Limoges, Frankrijk

Wat doet een gemiddelde Nederlander op zijn vrije dag? Shoppen! Zag dat mijn vorige vrije dag 3 weken geleden was, dus het werd weer eens tijd. Trouwens mijn volgende vrije dag is in St. Pied de Port............ Grens met Spanje! Maar dat later.

Vannacht kreeg ik een appje van neef Twan, die mij altijd voorziet van actuele lokale informatie. Een Decathlon in de buurt gevonden die mijn Lowa Renegade maat 44 in voorraad had! Vanmorgen met de taxi heen (lopend 8 km. terug) en was de eerste klant om 9 uur. En ja hoor bingo! Een rek vol schoenen, dus ik schoenen, gelzooltjes en sokken gepast en gekocht. Mijn voeten zijn helemaal blij en ik ook! Bedankt Twan voor je hulp. Top kerel!
Mijn oude schoenen bij McDonald's in de schoenencontainer gedaan. Dag Hanwag schoenen.......

Vanavond nog 1 nacht in het Wij van de Leeuw hotel....... Lion D'Or Limoges. De rest van de week weer op campings, gites en wat niet meer zij.
Limoges is een prachtige stad, dat moet gezegd worden. De mooiste stad die ik tot op heden heb gezien hier in Frankrijk.......
(Zie foto's).

Gisteren kreeg ik in de sacristie van de kathedraal een "tampon" (stempel) in mijn paspoort. Heel plechtig weer, maar mooi! Wie komt er ooit in de sacristie van de kathedraal in Limoges???????? Was vereerd.

Morgen een hot day. Temperatuur 33+ en 28 loopkilometers naar Flavignac....... Inderdaad het Cognac gebied.

Vanuit een warm Limoges,
A demain!

1. Pascalle:
    12 augustus 2016
    fijn voor je . goede tocht!!!
  2. Bert:
    12 augustus 2016
    Dank je wel Pascalle: morgen weer Sjeng aon de geng!
  3. Hennie:
    12 augustus 2016
    Fijn dat je weer bevoorraad bent. Hopelijk gaat het goed met je nieuwe stappers. (Zonder blaren!!) wij zijn weer thuis sinds vanmiddag. Blijf jij nog maar lekker genieten daar in Frankrijk. Xx
  4. Bert:
    Okidoki!
  5. Hans sr:
    13 augustus 2016
    Beste Bert,
    Hier een bericht van mij. Ik vind het knap dat je zo goed bezig bent.Heel veel succes verder op de weg naar Santiago de Compostella.
    Hans van Oers
  6. Bert:
    13 augustus 2016
    Bedankt Hans! Ach valt allemaal wel mee, beetje koeien kijken hier en daar! Leuk dat je me volgt. Gr. Bert.