Samos!

28 september 2016 - Samos, Spanje

Na een pittige afdaling vanmorgen op weg naar Tricastelles. Had veel last van mijn blessure, dus na wat hulp van Mieke van Wel en wat paracetamol, zag de wereld er in het dal een stuk rooskleuriger uit. Pfff. De laatste berg is bedwongen. Yes!

Wat is het hier mooi! Un canto un Galicia zong Julio Iglesias in 1971......... Kijk maar even de foto's. Het weer is ook geweldig hier nu.

In het dal kwam ik weer veel bekenden tegen. Heb gezellig bij zitten buurten in Tricastelles met mijn Italiaanse vriend en zijn Belgisch meisje. Kwam ook nog een Australische vrouw tegen waarmee ik een paar dagen heb gelopen. We hebben allen afgesproken in Santiago!

Speciale dank aan Twan van Oers die me er vandaag werkelijk doorheen heeft gesleept!!!! Had bijna vanmiddag een foute (korte route) genomen. Mijn sidekick adviseerde gelukkig anders, was zomaar weer een berg opgelopen. En Twan heeft een super onderkomen voor me geregeld voor vanavond. Helemaal top. We drinken er binnenkort een Bierzo/Rioja op Twan. Heb hier vandaag een Rioja 2007 crianza Campo Burgo kunnen scoren. Voor straks!

Nou vandaag weer 26 kilometer weggetippeld. Nog 125 op de teller. Gaat goed komen.

Ga even eten en naar de kerk in het klooster hier.

Bert.

1. Gerard en Marjo:
    28 september 2016
    Gefeliciteerd Bert! De laatste berg bedwongen en wat goed dat Twan je op afstand begeleidt! Nog even volhouden! Succes!
  2. Rob Menting:
    Hé Bert,
    Wat jammer dat ik nu pas 'aansluit': je bent er bijna zie ik. Wat een avontuur.
    Ik wens je veel succes bij de laatste loodjes!

Rob Menting
  3. Marion:
    Ha Bert
    De laatste loodjes nog........wat een apart gevoel moet dit alles zijn....
    Geniet nog van de laatste dagen ondanks je blessure.
    En ook van alle mensen daar die dezelfde ervaring met je delen. Super!!!!!!!
  4. Bert de Leeuw:
    28 september 2016
    Rob, het is nooit te laat om aan te sluiten. De laatste 3 punter beslist vaak de wedstrijd. Jij was/bent die schutter! Welkom.