Bij de boer........

27 september 2016 - Pedrafita do Cebreiro, Spanje

Vandaag weer op pad! Zag er als een berg tegenop. Heb 1 1/2 dag tegen die bult aan zitten kijken, dus vanmorgen op weg. Voor de zekerheid maar 2 paracetamol genomen. Was namelijk gelijk berg op...... De top bj O'Ceibrero op 1395 meter. Maar na een stijve en moeizame start ging het steeds beter!
Ben nog geen Max Verstappen, maar beetje bij beetje gaat het beter. Afdalen is nog wat lastig.......

Kwam onderweg een Australisch meisje tegen waarmee ik 2 weken geleden heb zitten praten. Zij dacht dat ik al naar huis was........ Dat is dan leuk aan een blessure dat je al die mensen van eerder nog een keer tegenkomt.

Galicië. De laatste provincie op deze reis. Als je de bergen wegdenkt dan heb je dezelfde flora, fauna en weer als in Nederland. Dus degene die denkt aan wuivende palmen, niet hier dus....... Hollandse luchten. De laatste 150 kilometer liggen voor me!

Na 22 kilometer vandaag vond ik het welletjes. Ben geland op een boerderij op 1200 meter NAP. Hier lopen de kippen, honden en katten vrij rond. Zit lekker in de zon en de rest is voor morgen!

Buen camino! Bert.

1. Frans en Stientje:
    27 september 2016
    Nog veel doorzettingsvermogen en wij zitten nu in Maastricht aan de borrel gaan morgen naar golbaan Herkenbosch en dan zit het erop gr
    Frans en Stientje.
  2. Annie de Groot:
    27 september 2016
    Nog n paar dagen doorbijten en morgen weer gezond verder, mooie keus trouwens van de Beatles
  3. Bert de Leeuw:
    27 september 2016
    Veel plezier op Herkenbosch. Wat extra ballen meenemen en Stientje mee in de buggy. Erg steil!
    Gr. Bert