Golfvrienden voor het leven!

15 september 2016 - Carrión de los Condes, Spanje

Als je in Carrión de los Condes in Spanje aankomt na een saaie en winderige dag en je loopt richting je hotelletje en je krijgt een telefoontje.... met Frans Pennings, bel mij effe terug. En bij toeval staan dan hij en zijn vrouw Stientje recht voor de deur hier bij mijn slaapplaats met hun camper dat kan geen toeval zijn. Hoe krijgen ze dit gevonden. Wat was ik verbaasd! Geweldig en wat heb ik genoten vanmiddag samen met hun. Dank lieve mensen, top! Hardstikke lief. En morgen gaan we samen golfen. Yes. Mijn golfstokken en schoenen hebben ze meegenomen. We zijn samen vanavond naar de kerk geweest en Jacobus vind 18 holes golf wel goed voor een dagje. Stempel op de golfbaan is ook apart en geldig! Ben helemaal van slag. Hopelijk morgen niet bij het golf!
Laat morgen wel weten of we beter hebben gespeeld dan Joost Luiten op KLM open.
Lekker slapen en ik hoef pas om 8 uur op te staan in plaats van 6.........

Bon camino ook namens Jacobus Luiten!