Op de boerderij

21 augustus 2016 - Pondaurat, Frankrijk

En dan zit je tussen de Fransen op zondag inclusief schapen en kippen. Een complete timmerwerkplaats a la Ton Heesakkers. Kortom landelijk in Pondaurat...... Prachtig weer hier, sorry NL, als je de taal zou spreken is het hier wel iets 2 weken per jaar. Klimaat is niks mis mee. En de mensen zitten te kaarten. Lijkt wel rikken.

Vanmorgen vroeg op, dit in verband met de Duitse uittocht van mevrouw Gabi....... Die wilde perse om 7 uur lopen, dus om half 6 begon mevrouw haar kamp op te breken.... Van haar opa geleerd denk ik. Heb haar tijdens mijn ontbijt om 8 uur niet meer gezien. Zelf om 8.45 uur aangelopen en om 12.30 uur liep ik miss Sissie al voorbij. Wat een kapsonesmens. Mevrouw zat te picknikken en was op weg naar Bordeaux. Efin die is gezien. Ook niet druk meer over maken.......

Kan bijna de Pyreneën zien..... Hoop morgen over 1 week in St. Pied de Port te zijn. Vandaag gelopen zonder pleisters en pijn!!!!!!!! Dus dat is positief.
We gaan zo met zijn allen hier op zijn Frans aan tafel. Dat gaat wel goed komen.
Morgen naar Bazas. 28 kilometer en dinsdag Captieux.

A demain. Bert

1. Hennie:
    21 augustus 2016
    Het gaat lekker zo te lezen met je Bert, fijn! En met de Pyreneen in zicht....heerlijk! Dikke kus van je zus.