Bedevaart.......

14 juli 2016 - Hautvillers, Frankrijk

Inderdaad is dit een bedevaartsreis. Gisteren in Reims veel kerken bezocht en zelfs boven op de kathedraal een rondleiding gehad! 80 Meter boven de grond, tja veel dichter kun je niet bij God komen.
Efin de familie inmiddels gearriveerd in Reims. Theo, Trudy en Bertus zijn er! Gezelllig samen in het hotel wat gedronken en bijgekletst en gisteravond in de stad gegeten bij: Restaurant Wij van de Leeuw. Zie foto. Heerlijk om ff Driels bij te kletsen. En wie komen we daar tegen: Gerard uit Zoetermeer, die inmiddels Cor blijkt te heten!
Vanmorgen samen ontbeten (zonder Cor) en toen weer tijd voor een hopelijk kort afscheid. De familie doet nog een dagje stad en ik weer op pad richting het zuiden. Vandaag mijn oude Hanwag schoenen aan en 3 kilo uit mijn tas gehaald. Dat loopt lekker al vond Trudy het nog steeds zwaar.......
Reims uit en bingo: Onweer, de rest van de dag in poncho gelopen. Nog verwaald in een kletsnat bos en plotsklaps zag ik een fantastische Maria verering daar (foto). Pal naast de snelweg in het bos. Inmiddels in Hautvillers. Hier ligt Dom Perignon begraven. De uitvinder van de bubbeltjes.
Ben nu op een particulier adres. Er is niets hier! Morgen maar in Epernay kijken voor een ontbijtje. Vandaag nationale feestdag dus het enige restaurant hier is..... Dicht!
Mooie donderdag! Albert le Leon.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gabie:
    14 juli 2016
    Hoi ome Bert
    Ik heb mezelf even bijgelezen, want door de kermis een weekje geen tijd gehad
    Leuke verhalen en ervaringen en mooie foto's!!
    Ga zo door