Vliegen in de Dordogne

19 augustus 2016 - Sainte-Foy-la-Grande, Frankrijk

Dacht slim te zijn en de korte route te lopen naar Sainte Foy la Grande. Heb wat kilometers bespaard, maar wat een een partij vliegen hier in en langs de Dordogne....... (Looproute) Drie dagen lang last van die kleine vliegjes. Hoe kan je dit leuk vinden..... Deet daar geven ze niks om. Overigens is de route die ik loop voor € 21.000.000 betaald uit de Europese pot! En dat voor drie fietsers en 1 pelgrim per dag. Maar goed zo gaat dat in Europa. Dacht dat Spanje er goed gebruik van heeft gemaakt, maar hier kunnen ze het ook! Wat een verspilling. 1 loopbrug over een "sloot" jawel hangbrug: € 2.100.000. Dan heb je ook iets (made in Holland). Vive la France! Ze zijn zoals hun auto's onbetrouwbaar. Ja ik ben in Zuid Europa!

Vandaag dus 35 kilometer door bos, bos en nog eens bos. Soms wat asfalt maar vaak slechte paden en hopeloze afdalingen over los gesteente. Toen Jacobus hier liep zat alles hopelijk nog vast..... Want hier gaat de gemiddelde pelgrim echt niet blij van worden.

Ben ter hoogte van Bordeaux, dus weer tussen de druiven. En dat is dan wel mooi zie fotootjes op blog. En de panoramafoto bekijken! Dat is dan weer prachtig
Op naar Captieux nu.......

Maar first things first:
Welkom in deze wereld: Fedde! Zoon van Maartje en (mijn neef) Teun. Van harte gefeliciteerd. Het eerst volgend kaarsje is voor Fedde!

Goed weekend en alle pelgrims en vakantiegangers die huiswaarts gaan, bon voyage.

Denk aan jullie! X
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade