Blaar!

24 september 2016 - Trabadelo, Spanje

Hoe krijg je het voor elkaar. Vandaag was loopdag nummer 90 en........ Een blaar! Maar dan wel op een vinger. Door mijn kromme been gebruik ik nu mijn wandelstokken en zie daar op mijn ringvinger....... weet nu hoe het voelt een blaar.

Vandaag bijna 19 kilometer door het mooie wijnlandschap gestrompeld en de druiven geproefd die nu massaal worden geoogst.
Bierzo heet het gebied en het druivenras. Heb gisteravond geproefd: fantastische wijn. Dus broer Theo als je nog wijn gaat kopen deze week: Vergeet Rioja, Bierzo is de naam om te onthouden en te drinken! Zie foto's van de wijngaarden. Ook Twan wijnkenner, ga dit proeven!

Zit nu in een truckerscafé. Heb een kamer kunnen regelen hier op weg naar morgen???????? De komende 2 dagen piepkleine dorpjes en ik zie wel hoe ver ik kom. Ga me er niet druk over maken. Eerst maar weer een beetje normaal kunnen lopen. Dat is mijn doel nu. Maar vandaag gelopen en geslapen zonder paracetamol, dat was gisteren wel anders.

Nou zo eten hier in de lokale "de Lucht..." Zouden ze broodje bal hebben? Ga kijken ben nieuwsgierig. Mooie zaterdagavond.

Buenos tardes, Alberto limpido.

1. Twan:
    24 september 2016
    Dank voor de tip, ik ga hierzo op zoek naar Bierzo!
  2. Ria:
    24 september 2016
    Knap hoor met dat pijnlijke been toch weer 16 km. Gelopen.
    Ik wist dat je het kon maar rustig aan hè die laatste kilometers