Op weg naar Burgos

11 september 2016 - Agés, Spanje

Kreeg gisteren van Henry IJsveld een prachtige quote, dit naar aanleiding van de video van Disturbed met de Sound of Silence die ik deelde op facebook.

"Dwalend door het dorre landschap naar het diepe van je ziel. Je bent niet alleen en eenzaam onderweg, we volgen je via de digitale snelweg".

Bedankt man. Erg mooi, maar laat dit niet tatoeëren........ Te lang!

Vandaag tussen de bomen! Dus niet echt veel last van de zon. Wel een fikse klim! Ach alles went.
Om 6.30 uur in de schoenen en in een donker Spanje de weg maar weer gezocht. Het is nu koud in de ochtend. zo'n 4 graden. Maar als moeder zon erbij komt dat is het snel weer richting 27....... Maar de verwachtingen zijn koud. 13 graden eind van de week.

Slaap vanavond op een zolder op een oud matras in Agés. Er was geen plaats meer. Maar dit voldoet prima! Morgen naar Burgos! Korte etappe van 23 omdat ik vandaag er al 4 bijgelopen heb. Vandaag 28. Dit voor de statistieken......
Op schema! Op 1 oktober in Santiago de Compostela. Kijk nog of ik Finisterre ga doen. Zit al te kijken voor vluchten naar Nederland/Eindhoven.

Mooie zondag en geweldig dat Joost Luyten het KLM open heeft gewonnen met -19!!!!!!!!!!! Dit voor de golffanaten.
En mijn club Feijenoord gewonnen, helemaal in orde.

Tot later.