Gezegend op weg naar Postel

28 juni 2016 - Retie, België

Goed geslapen in Vessem. Zeer aardige mensen. Vanmorgen kwam broeder Fons langs en heeft me een zegen gegeven (zie foto). Aardige man van 86. Heb nog een kaars en schelp meegekregen en een..... Wenslint. Waar hebben we die afgelopen zondag toch gezien.
Vandaag weer 29,8 kilometer op de teller. De mooie route langs het water was niet te doen dus de mensen van de hoeve liepen een stuk mee om mij de route te wijzen. Was weer onder de indruk vandaag!
Lopen ging goed, geen spierpijn en de voeten houden het, indanks dat mijn schoenen niet droog warrn vanmorgen. Tip kranten erin! Stempel gehaald op de abdij en nu in Retie. Hotel b&b. Maar gesloten. 6 Kilometer van de bewoonde wereld. De eigenaar had de sleutel onder een bloempot gelegd en na wat heen en weer gebel kwam iemand een fietssleutel brengen zodat ik wat boodschappen kon doen Dus een uurtje gefietst na 6 uur lopen. Goed voor de spieren.
Morgen een makkelijke dag want heb vandaag al 5 kilometer van morgen gelopen........