Chris van Beurden

26 augustus 2016 - Saint-Sever, Frankrijk

Vandaag precies 2 maanden geleden waren we in de Jacobus de Meerdere kerk in Den Dungen. Ik kwam van den Bosch gelopen. Wat lijkt het alweer lang geleden. Maar pastor Chris van Beurden en zijn broer Leo, die deden een fantastisch ding in de kerk en telefonisch vooraf aan de dienst. En daar ben ik nu nog meer trots op en van onder de indruk dan ik toen al was namelijk: aandacht en respect! Wat kunnen die mensen dat goed. Hier vandaag in een kerk prima ontvangen door een vrouw die alles keurig schoon houdt. Maar de liefde voor het vak zoals de "Drielse broers" dat doen en kunnen dat heb ik in Frankrijk nog niet meegemaakt op 1 keer na.
Dat wou ik even zeggen. Geniet van de warme avond. Tot over 1 maand!
Liefs, Bert en groeten aan Chris en Leo!

1. Pascalle:
    27 augustus 2016
    mooi dat je hierover schrijft bert!
  2. Helma:
    27 augustus 2016
    Wat een doorzettingsvermogen, TOP!
    Het valt op dat er regelmatig religie in jouw verhalen zit. Enfin niets mis mee en zeker niet al die kaarsjes die door jou zijn gebrand. Verlichting voor iedereen!
  3. Bert de Leeuw:
    27 augustus 2016
    Klopt Helma, maar hier zijn zoveel oude kerkjes, elk gehucht van 3 huizen heeft wel een kerk. En als je zoveel tijd hebt om na te denken, dan komt je oude opvoeding weer boven drijven. Wij zeggen in onze famile, de oma de Leeuw tik. Als je een Maria ziet hup een kaarsje aansteken! Inderdaad verlichting voor iedereen. Daar heb je een punt.